Tanda-Tanda Suami Sudah Mula Berhajat Untuk Memadukan Anda

1. Bersikap Panas - Jika sebelum ini suami selalu berkata lembut tetapi tiba-tiba mula bersikap kejam dan sering marah.  Sebenarnya, si isteri dimarahi dengan alasan bahawa sikap si isteri membuatnya pusing walaupun sebelum ini si suami tidak bersikap seperti itu.

2. Tiba-tiba Menjadi Sibuk - Perubahan suami yang ketara yang selalu bekerja di luar atas pelbagai alasan.  Sebenarnya, dalam keadaan tertentu, suami hanya menyatakan bahawa dia sibuk menggunakan wassap tanpa mahu bertemu dengan anda.

3. Selalunya rahsia - Semuanya tidak mahu dikongsi.  Baik urusan pejabat dan kisah peribadi.  Menambah kecurigaan, suami sering 'melarikan diri' sebaik sahaja menerima mesej dari phone.  Ketika phone berdering, suami menjawab di tempat yang jauh dan berbisik.

4. Lebih Bergaya - Penampilan suami yang biasa berubah secara drastik.  Rambut baru, pakaian baru dan selesai dengan minyak wangi mengalahkan zaman bujang.  Penting bagi isteri untuk menyiasat suami mereka yang berkelakuan sedemikian.

5. Menjadi Lebih Peduli - Pelik.  Sekiranya anda ingin mendapatkan pelukan yang dimanjakan sebelumnya, itu bukan masalah besar, tetapi sikap suami sedikit berlebihan berbanding biasa.  Sebenarnya, dia malah sering mengejutkan anda dengan pelbagai hadiah untuk mengaburi mata anda.